Alla andra är så mycket bättre

öööörk. Just nu känns det så. Alla andra är bättre än mig. Alla är ju det förfan! Har dem inte snyggare kläder, så har de mer pengar, och har dem inte det så har dem en snyggare frisyr eller finare hy. Nu ligger jag dessutom iklädd i ett par för stora shorts och en sjukt ful tischa och tittar på "so you think you can dance". Dem är så sjukt duktiga. Varför fick jag aldrig chansen? Varför fastnade jag i konståkningen? Jag hade ju kunnat vara en relativt bra dansare nu.

Nää. Blö.

Det är mensen. Jag vet det, JÄVLA mens.

Ps.
Lite glad över att jag har äntligen fått lov att besöka malmöfestivalen och gå runt och titta på folk och äta mat. Mamma är fin. Det är Gustav också.

förresten, längtar groteskt mycket till torsdag, då ska jag göra något kul. Jag förtjänar något kul, mitt liv har den senaste tiden bestått av korvkiosk. Fyy vad jag längtar till Göteborg, då ska jag och världens bästa kompis till Göteborg och leva på hotellfrukost, gå ut på kvällarna, se Ledin, njuta av livet och vara lite turistiga.

Japp japp, det var det. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0