Blandade bilder


En styck galen knutte infann sig i vårt sovrum. Han blev minst sagt chockad över att vi upptäckte honom. I ett nafs hoppade han i militärbyxorna och sprang iväg. Uppenbarligen höll han på att klä av sig..  (observera ironin)



Jag och Gustav beslöt oss för att vara gästvänliga och bjuda in en av mina närmsta väninnor på middagsbjudning. Vi satsade på en delikat måltid som bestod av kycklingklubbor, cous-cous sallad, majskolv, tzatziki och vitlöksbröd. Tyvärr tyckte inte Olivia om varken cous-cous, majs eller tzatsiki och kycklingen bestod till mesta del av slöfs. Vitlöksbröden var lyckade och föll min minst sagt kräsna väninna i smaken, tur det!

Här är hon i all sin glory! Oliviera den kräsna, men dock så omtyckta väninnan. Stackars människa som fick stå ut med mat som inte föll henne i smaken och min galne pojkvän som inte drog sig för att prata privata saker, eller för att vara allmänt jobbig. Men jag älskar honom ändå. Vi hade en trevlig kväll allt som allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0