Kolbitar et un stinkhund

Bara för det var sommar, fint väder och för att ja, livet är fint så blir det lite bilder från grillkvällen för ett tag sen :)

Världens sötaste hund, eller i alla fall Trelleborgs sötaste (sant, han har vunnit den tävlingen) åkte med oss. På bild är han väldigt söt, men han stinker. Alltså, verkligen stinker.. Men han är söt i alla fall!
Massa trevliga tjejer, det är så det ska vara! Sen att vi åt kolbitar som egentligen skulle föreställa hamburgare var en annan femma. Det var trevligt!
Jag i min fina rutiga skjorta. Det var ju faktiskt så att jag hörde att rutigt skulle bli stort i höst, så jag tänkte att jag var tvungen att inhandla någonting rutigt. Jag är ju trots allt modemedveten. (Uppfatta ironin i detta) och just det, Freddie var med också!
Freddie fick alla kolbitarna som ingen annan ville äta. Han gillade läget helt enkelt, även om han fick kämpa som ett djur (haha, han ÄR ju ett djur) för att kunna tugga i sig dem så var han lycklig. Cocker spanielar kräver inte mycket av tillvaron.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0