Kort gottigottgott!

Fyjävlar vad jag har träningsvärk idag. Det här med att träna med sin supervältränade pojkvän var nog en ganska bra idé (om man gillar att plåga sig själv). Men helt ärligt så var det en väldigt bra idé, jag och Gustav har tränat tillsammans rätt så mycket nu. Han har införskaffat gymkort på mitt gym i Trelleborg och jag har införskaffat på hans i Limhamn. Gustav kan ju rätt så mycket om träning och så, och han hjälper mig jättemycket med olika övningar och dylikt. Det är supermysigt att träna tillsammans med sin pojkvän!

Om han inte är på sadistiska humör som han var för ett par dagar sen när jag bara skulle gå en timmes powerwalk. Gustav hängde på och mitt i allt så avbryter han vårt (lite för hög tempo eftersom jag småsprang) med att vi skulle ha fys. Med "vi" menade han: Jag. Gustav själv skulle vara en sadisitsk tränare, han gick väldigt bra in i den rollen. Det var fällknivar, armhävningar, plankan, hänga i en stolpe och häva upp mig själv.. osv. Ja, ni förstår?

Jag såg dock resultat idag när jag skulle prova bh, fy vad jag har börjat utveckla muskler i ryggen, riktigt snyggt faktiskt. Jag kanske blir en dansk. Inget fördomsfullt gentemot just danskar men jag har förstått att det är de som är överrepresenterade på just gymmet i Limhamn som biffar. Sjuka biffar. Vi pratar GIGANTISKA biffar!

Förresten så har jag klippt av mitt (inte så jättelånga) hårsvall. Lägger upp en bild på det senare :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0