Lite urfu(l)la bilder

Här kommer bilder från torsdags-kvällen förra veckan, då jag, Emmely och Olivia stack till strandbaden. Vi hade faktiskt riktigt trevligt hemma hos mig, sjöng med i klassiska låtar och pimpla vin. När vi väl kom till Strandbaden var vi fulla av förväntan, lite som när man var 15 och snart skulle fylla 16 och var orolig för att komma in på 16+ stället. Precis som om man skulle bli stoppad?

I alla fall, strandbaden var stort, lyxigt, flashigt och ... folktomt! Helt seriöst! Där var kanske 50 pers varav 3 st danstokiga medelålderstanter i kostymbyxor och viskoströjor. Visst, det är kul för dem att de har roligt, men man måste inse någonstans att det inte är lika okej att stå och dansa på en gigantiskt dansgolv... helt själva! Förfan det var ju ingen jävla finlandsfärja?

Men men, det blev kanske inte så lyckat. Men här kommer i alla fall bilder från vårt så kallade förfestande. (Jag har tänkt på en sak, borde det kallas förfest om det inte blev mycket till fest efter förfesten. Fast å andra sidan, vad skulle man annars kalla det?)


Som ni kanske ser är jag rosa. Inte solbränd eller så, utan rosa. Ajaj!


Tittut!


Jag tror vinet har gjort sig på den här bilden...



Emmely var pepp på livet och dessutom hamnade hon lite på sniskan. Men men, vi var glada ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0