NU sitter jag verkligen och gråter

Återigen skyller jag på lingonveckan. Vet att Gustav hade dött av skratt om han läste det. Han dör alltid av skratt när han hör det "lingonveckan". Jävla ord. Ni får tycka jag är äcklig eller alldeles för öppen, men seriöst, jag är tjej. Jag HAR mens. Ledsen killar, så är det, vi tjejer har det, vi är pms:iga och tjuriga eller som i mitt fall: knyttig. Och ledsen tjejer, jag kan inte hålla tyst om det längre. Särskilt inte just nu när jag ligger i min säng med en värmekudde över magen och salta tårar nerför kinderna. Vet jag ens varför jag gråter? Nej.

Eller jo, antagligen är det en blandning av olika klipp från Grey's anatomy på youtube, känslofulla stunder på tv och ja, kort och gott mens.

Jag vet, det kommer komma en dag då jag skäms över det jag skriver nu, men det får jag ta då. Som tur är kan man radera sina gamla inlägg, värre är det dock att man inte kan radera minnet på folk man känner.

Ni får lov att tycka jag är äcklig, jag menar; till och med jag tycker att jag är äcklig.

Äh, jag ska sova nu. Imorgon ska jag få ansiktsbehandling (ser inte fram emot att en okänd människa ska pilla bort pormaskar och finnar och trycka och klämma, det är egentligen bara jag som får lov att klämma på mig.. och på alla andra såklart, hehhe)

Godnatt, nu ska jag sova så att Knyttet kan sticka iväg. Om det inte är ett glatt Knytte som vaknar imorgon, ingen stor chans just nu känner jag dock.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är med i en tävling om att bli veckans blogg, så om du gillar min blogg får du gärna gå in och rösta på mig. Har länkat tävlingen från min sida :)

ha en fin dag!

2009-08-23 @ 16:15:47
URL: http://diarybyholdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0