Ökad trafik till bloggen

Titta in på den här  sidan, ganska smart om man vill öka trafiken till sin blogg.

Min mamma (ja, jag vet, jag är beroende av henne) tittade precis in på min nya blogg. Den här då alltså, jag har nämligen haft en annan innan. Tydligen överträffade tekniken hennes sinne för hon hittade bara bilderna och kommenterade att hon saknade mitt sarkastiska skrivsätt.

Fast hon kom precis in på mitt rum och skrattade åt mitt fitt-inlägg och ursäktade sig. Hon hade hittat inläggen!

På tal om min användning av ordet fitta : jag har skaffat fittburk!

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Jaa, jag piercade mig i naveln för bara en vecka sen! ;) Klart man kan göra det! Jag badar nu ändå, fast bara man tvättar rent efter badet så är det ingen fara! :P Trodde också först att man inte kunde göra det under sommaren, men det går lika bra det! ;) Ha en trevlig kväll!

2009-08-08 @ 22:35:45
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) Jag har fotograferat hur länge som helst, men blev inte intresserad förrän ett och ett halvt år sedan. Nu är det bara en systemkamera som återstår. x)

2009-08-08 @ 23:23:17
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

ja smörstekta kantareller är nog något av de bästa som finns :)



www.brollopsbloggen.webblogg.se

2009-08-08 @ 23:48:46
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0