Pizza och bilder på det korta håret.. och en konstig pojkvän, såklart!

Jag och Gustav gör hemmabakad pizza nu. Det är grejer det, vi har gått och blivit husliga och hemmakära. Sådär lagom härligt som de är i romantiska filmer och så, ja ni vet?

Problemen började dock redan vid att värma vatten till 37 grader, vi lyckades inte riktigt med den bedriften.. sen lyckades jag dessutom spruta ner hela Gustav.. Hoppsansa, där fick ni bilder! Nejnej, din snuskhummer! Med vatten såklart!

Nu jäser degen, och jag säger tack och lov till bakmaskinen, fina grejer, hur man nu annars gör en pizzadeg till 16 personer vill jag inte ens veta! Japp, vi gör till 16 personer, fast vi är bara fem stycken som ska äta, men vi hoppas ju att vår pizza blir god såklart. Annars är det pinsamt.

Men men, här kommer lite bilder på mitt klipp och på en konstig pojkvän dessutom. (Visst verkar jag vara en såndär toffel som bara är med min pojkvän, men det är faktiskt så att vi har tagit dessa fem dagarna till att bara vara med varandra, annars bruakr vi inte träffas så ofta)


Osminkad härligt ofräsch och i baktag. Jävla charmig skulle jag vilja påstå!

Det är kortkort i nacken, sköööönt!

Jag ville bara pussas litegrann, men Gurra ska kladda som vanligt.. suck!


Kommentarer
Postat av: amanda

Fy FAN (!!!!!!) vad fint det var! Kram!

2009-08-15 @ 20:19:37
URL: http://mrsx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0