2009 börjar lida mot sitt slut

Och jag har ingenting att göra vid årsskiftet!

Hur ofta händer det?

Jag har den perfekta klänningen, löshåret som ska i (tänker knappast visa upp mig i min misslyckade lilla frisyr som jag så fint kallar "lång-bob-med-hack-i-luggen-och-puderrosa-jävla-slingor-bryr-mig-inte-ett-skit-om-att-Lady-Gaga-såg-ut-så-i-den-nyaste-musikvideon-frisyren". Nej, jag ska aldrig vara hårmodell igen. Så löshåret ska på plats, det enda som fattas nu är skorna. Kanske hittar fina på mellandagsrean eller i garderoben. Och just det... festen saknas ju också!

Suck.

Nä, nu ska jag slita mig ifrån datorn och hoppa i mina knallrosa skidbyxor och pulsa ut i den fantastiska snön med den mindre fantastiska hunden. Det ska bli långpromenad och snöängel har jag lovat, dessutom ska jag försöka avsluta mitt gymkort, men det ska tydligen göras så besvärligt som möjligt. Lurendrejeri är vad det är. Efter det ska jag pulsa hemåt i den underbara snön med den illaluktande hunden (jag tycker om honom, ibland). Idag ska jag dessutom hinna sola, lämna tillbaka hyrfilm, städa mitt rum och göra någon god maträtt som innefattar blomkål. Så jäkla sugen på blomkål!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag vet var vi ska vara på nyår!!! :)

2009-12-21 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0