Den som ingen cykel har..

Jaha. Såklart. Nu har dumma lilla Johanna utan någon form av hjärnsubstans varit i farten igen.

Gud vad jag avskyr den delen av mig själv, delen som absolut inte tänker längre än vad näsan räcker. Man ska INTE ställa sin cykel över natten på övre, absolut inte under en helg. Det stället är ökänt. Jag avskyr det. Det är hopplöst, min hjärna är hopplös.

Så nu har jag sprungit runt i halva Trelleborg och provat min cykelnyckel i alla svarta monarkcyklar jag sett. Folk måste tro att JAG är cykeltjuv.

Fyfan vad arg jag blir. Det är ju någonting som är väldigt fel egentligen om man inte kan få lov att ha sina saker ifred. Nu för tiden kan man inte ha någonting ifred. Man borde inte cykla någonstans för folk snor ju cyklarna och man kan ju inte gå iheller för då blir man överfallen! Inte kan man köra bil för den delen, det är miljöförstörande OCH det är fruktansvärt dyrt.

Jag är så arg.

Vad är det för fel på samhället? Och vad är det för fel på mig, lever jag i någon låtsasvärld? Man vet om att man inte ska ställa ifrån sig sina cyklar, det vet man ju. Men någonstans hoppas man på det mesta.

Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0