Fet, finnig, ful och överkörd!

Sitter just nu på fotografilektionen och tittar på vad alla andra elever har fotograferat från våra föreställningar. Vilka förskräckliga bilder! Eller, bildkvalitén är hur bra som helst men jag ser ut som en person som älskar rouge, rött läppstift och mitt dubbelhak-implantat. Det är riktigt hemskt!

Så, innan fotografi lektionen kände jag mig bara finnig, ful och överkörd, nu känner jag mig finnig, fulare, överkörd och dubbelhakig, dvs: fet.

Livet är så jävla hårt ibland.

Och jag som skulle träna nu när jag äntligen inte går så mycket i skolan, vad händer då? Jo, man går och får foten överkörd istället. Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0