Gentlemän?

Var är alla drömprinsar och överperfekta guys som finns i alla Harlequin-böckerna (tantsnusk)?

Idag skulle jag försöka komma ut genom en dörr, eller nej, rättare sagt två dörrar. En idiotisk uppfinning som kallas tambur fanns där imellan och den tamburen är inte särskilt stor, precis så att man får plats två personer där. Den här idiotiska konstruktion finns på vår skola och jag var ensam. Jag kan berätta för er att försöka komma ut igenom en dörr är jobbigt nog med kryckor men när man helt plötsligt ställs inför två (tunga) dörrar och en extremt liten tambur är det nästintill omöjligt när man är invalid som jag är just nu.

Bakom mig stod det MINST fem stora starka killar och pustade och suckade över att det gick långsamt, detta gjorde mig bara mer stressad och jag kan fortfarande inte riktigt hantera styltorna som jag tvingas hoppa omkring på. Det hela slutade i total katastrof och misslyckande, men jag kom ut.. Efter att jag bett en av de stora starka pojkarna att öppna för mig.

Som sagt, lite gentlemän hade ingen mått dåligt av!


Kommentarer
Postat av: Anna

De finns :o)!

2009-12-01 @ 18:10:21
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0