Jag syns i trailern till Wallander - Dödsängeln!

Det är såååå coolt att jag kan dö. Det här är början på något nytt och stort. Det är början på ett nytt liv.

Bara väntar på att mina inbitna fans ska kasta snöbollar på fönstret och skrika efter min autograf, alla ser likadana ut som mig såklart. Sådär som väldigt inbitna fans gör (och eftersom jag har suttit hårmodell och "frisörskan" gjorde lite tokigt så ser jag ungefär ut som jag gjorde i trean när jag lekte med saxen). Det kommer bli Oscargala nästa. Herregud, Malin Åkerman släng dig i väggen. JAG är Sveriges nästa hopp!

Eh.. Sådär, nu har mina luftslott sjunkit lite, jag syns kanske inte riktigt så jättemycket. Man ser mig lite då och då, om man tittar noga. Men, som min mamma alltid har sagt: drömma får man!

Ni kan ju titta efter själv, det är i alla fall vår fina underbara flickkör som är med och sjunger i början. Fy vad jag längtar tills den kommer ut! DÅ ska vi ha filmpremiär allesammans och rulla oss i vår egen lycka..


Kommentarer
Postat av: mimmi

FAN VA COOLT! Du är ju värsta kändisen nu ju!! Hur ofta är någon man känner med i en trailer haha?! häftigt värre!



Jag vet, hon är sjukt ambitiös och har en enorm vilja att klara av saker! Hon gör det man säger till henne liksom :) och hon kan verkligen liva upp stämningen och få alla på ett gott humör den lilla tösen :) hon har pratat mycket om konståkningen, hon var tydligen väldigt duktig, men fick inte tävla eller något sånt !



Kram

2009-12-27 @ 19:26:41
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0