Lucia

Imorgon ska jag vara i skolan halv åtta. Varför är jag då uppe halv ett på natten undrar du kanske? Bra fråga. Har inget svar på den, inget vettigt. Är bara opepp på att krypa ner i en kall (ensam) säng. Saknar Gustav. Jag är dålig på att sova ensam..

Imorgon är det lussetåg med alla musikesteter. Egentligen är jag DT (dans och teater) men jag och ett par till ställde upp för att det var för få tjejer. Jag älskar lucia så det gör inte mig ett dugg, förutom det faktum att jag ska vara där halv åtta. Det är då det är riktigt skönt att ha körkort!

Imorgon ska jag baka lussekatter med mamma och förhoppningsvis Gussieboy, jag har suktat efter lussisar hela veckan och försökt mig på olika caféers varianter, men inte känt att suget slocknat. Jag kräver viss finess när det gäller lussisar och det är att mamma gör dem!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0