Mister trött

Insåg precis att jag skrev "ljusade" i stället för lyste i förra inlägget.

Grovt grammatisk fel, svenska är ett svårt språk. Som försvar till detta misstag har jag att vi har typ den svåraste grammatiken i världen, det har jag hört i alla fall.

Jag ska inte ändra det felet, tyckte det var så charmigt. Ni vet som fel kan vara ibland. Gluggar mellan tänderna på tioåringar är också charmiga och prickiga kalsonger och hål i strumpan. Och fula julgranar.

Exempel på saker som egentligen är hemska men som är ganska charmiga ändå!

Kommentarer
Postat av: Fröken Persson

Svar: Jag ställde mig också den frågan, men tydligen har vi det. Men ja, vi har nog väldigt små!

2009-12-23 @ 01:41:07
URL: http://caroliinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0