Nu är det jul - på riktigt!

Den absolut enda gången det är okej att lyssna på Carola är till julen. Carola är ingen större favorit här inte, har riktigt svårt för henne, men jag ÄLSKAR Himlen i min famn, fast det är inte tack vare Carola.

Förra året var jag med i Trelleborgs Lucia och vi sjöng vår egen version på den här låten. Vi var fantastiska och nu i fredags hade vi kröning för detta årets lucia och hennes tärnor och då sjöng vi denna låten igen. Jag får lika mycket rysningar varenda gång.

Lucia är det absolut bästa med julen, för då får man sjunga!

Idag ska jag faktiskt gå årets första luciatåg. På Odd Fellow med ett par tjejer från kören, vi får nog till och med lite money för det. Som sagt, det absolut bästa med julen.



Ni behöver inte titta på henne, bara lyssna! Och tänk att vi gjorde det mycket mycket bättre! (Man får lov att vara lite självgod ibland)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket för din kommentar, jättekul att läsa du gillar mina bilder! =) Jag har också haft väldigt svårt att lära mig hur bländare och skärpedjup fungerar tillsammans men efter en massa repetetion och testande så lärde jag mig det till slut. Jag har nog fotograferat i ca tre år när jag köpte min första och nuvarande systemkamera, det var då mitt intresse för fotografering började, sen dess har det blivit en hel del fotograferande och testande som har lett mig dit jag är idag. Hur jag bär mig åt är svårt att säga eftersom det är olika, men att kunna grundera i fotografering (t.ex. komponering av bilder) är viktigt och något som helst ska sitta i ryggmärgen oavsett om man väljer att använda sig av det eller inte. =)

Ha en bra dag!

2009-12-09 @ 01:01:12
URL: http://atraxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0