En söndag

Det är så himla mycket söndag idag. Jag och Gustav yr omkring som små hönor och frukosten bestod av mannagrynsgröt. Som jag smidigt försökte överlåta till honom att koka för att kunna sätta mig vid datorn och filosofera en stund. Men icke, fem minuter senare hör jag ett rop på hjälp som följs av en massa små svordomar. Gustav Grötkokaren. Haha, eller inte. In i köket kom jag och där stod han, röd i huvudet och med blixtrar spottandes ur ögonen, och spisen fylld av mjölk och köket fyllt av os. Men det blev god gröt i alla fall, så lite duktig var han. Såklart!

Tänkte lägga upp lite bilder från Tosselilla nu. Underbart rolig dag, jag var nog den som hoppade omkring mest, jag har till och med träningsvärk idag. Hinderbanan var värst, jag och Gustav var dessutom tvungna att utmana varandra, ja, han vann, men det räknas inte. Han är förfan 80 kg muskler!


Kan ni gissa vem som var fotografen till denna bilden?


Som sagt, värre än en fem-åring. Och jäklar vad jag har träningsvärk av denna banan idag..


Charmigt...


Två bröder. Min kärlek och lille Henrik!


Gustav har alltid gillat bilar! (Helt ärligt, de här trampbilarna var
de roligaste på länge!)


mmm, korv! (det är ju inte jag trött på efter att ha jobbar i en korvvagn halva sommaren)
men det satt rätt fint i kistan i alla fall!



Vi testade undervattensfunktionen! SJUKT HÄFTIGT!



Charmigt!

Allt som allt en väldigt bra dag. Även fast Gustav var sjukt bakis och det första jag gör är att dra upp honom i den där vansinneskarusellen som pendlar fram och tillbaka och samtidigt snurrar. Det gjorde inte hans huvudvärk mycket bättre.. Men med panodil och lite kärlek gick det fort över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0