Googla sig själv




Jag erkänner, ibland kan jag vara lite självupptagen.. 
Det är nämligen så att jag satt och googla mitt namn och min föregående bloggadress innan, bloggen finns visserligen kvar, men nu när jag har fått så bra kläm på den här domänen så lär jag stanna här. När jag googlade mitt namn kom mest en massa rtiklar upp från Trelleborgs Allehanda (woohoo, närtidningen vars största nyheter är när tjejer som jag fyller 18... suck). Den artikeln har jag länkat till här nedan om det skulle intressera någon. Vill bara varna om att den får mig att låta som en överperfekt tjej, som skrattar och slänger med håret och fyrar av ett bländande vitt leende..

Däremot var det andra bullar att googla min gamla blogg-adress. Hittade någon som hade skrivit om mig och mina planer på bröstförminskning, hon tyckte att någon skulle försöka övertala mig att inte göra det osv. Men nu är det gjort och jag har adrig varit mer nöjd i hela mitt liv, så tji fick hon!

http://trelleborgsallehanda.se/personligt/article448231/Johanna-alskar-att-sta-pa-scen.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0