Helgens tillställningar


Jag och.. Robba, tror jag. Är inte helt hunda än på Gustavs killkompisars namn.. I vilket fall som helst, i fredags hamnade jag mitt i grabb-smeten. Det var öl och peppar-shots, snack om silikonbröst och jeans-bakar. Jo, det var trevligt, och ja, jag trivdes. Jag trivs rätt bra bland grabbar, smälter nog in rätt bra med.

Gustav fick in en sån himla bra pose-gay-fåfäng-kille-bild så jag nästan dog.


Det här är då Ankan, (ja, serisöt, de kallar honom det) och Gustav. Bilden talar väl för sig själv antar jag..
Lördagskvällen. Då vi väntade på Olivias hemkomst oh en hejdundrande fest. Men planerna föll i kras efter ett telefonsamtal, hennes flyg hem var överbokat. Då är min fråga: vilken inkompetent jävel har dem satt på bokningen?

Jaha, jag hade ju inte sett fram emot att träffa Olivia sen typ den dagen hon åkte. Fast, det var värre för henne.. där stod hon på en flygplats i Frankrike och ska få komma hem till en välkomst-fest efter fyra veckors språkstuderande. Kul ju!



Well, allt som allt en väldigt trevlig helg. Dock känner jag att jag inte fick särskilt mycket vila.. Men smällar man får ta helt enketl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0