Lille Henrik



Bild på Gustavs lillebror Henrik för ett tag sen, tagen med min gigantiska systemkamera ungefär tre sekunder innan han for i gatan... Ja, det är inte lätt att lära sig att cykla, personligen tog det ett bra tag för mig. Mamma tog till och med cykeln ifrån mig, när jag hade lärt mig att cykla, för jag ramlade för ofta..

Men i alla fall, med den här lilla plutten ska jag och Gustav till Tosselilla imorgon. Eller, jag kanske borde säga att vi ska använda honom som täckmantel för att själva kunna apa sig och studsa runt och bada och klättra och mata getter.

Blir det inte sol imorgon så dör jag... Eller nej.. för då ska jag shoppa istället, men just nu vill jag bara hoppa runt på Tosselilla!

Nu ska vi iväg till någon av Gustavs tjejkompisar.. jag som i hemlighet hade hoppats på lugn kväll framför teven. Men icke, aja, det blir nog trevligt!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0