En hemsk bekännelse

Tänkte sätta mig och svara på ytterligare ett test, mest för skojs skull, tills jag såg att den första frågan var: vilken svordom använder du mest, och eftersom jag är lite grov i munnen ibland så ville jag helst inte det. Eller, nej jag är inte grov i munnen, det är bara det att ett speciellt ord har fallit mina humör-svängningar i smaken.. Och det är inget ord som passar en liten, till synes oskuldsfull tjej (jag vill j ugärna inbilla mig det ibland)..

Okej. Det är väl lika bra att vara ärlig då. Min favoritsvordom är : Fitta.

Hemskt va?

Kommentarer
Postat av: Mcervin

Du borde satasa på en fittburk, en sån som jag hade i nian. (Du kan bli rik på köpet) haha

2009-07-28 @ 02:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0