Pappas lilla sessa

Aja, det får duga med digital-kamera kvalité. Inte för att den är dålig, jag har världens bästa kamera, men systembilderna blir lite mer högupplösta, lite skarpare bara, plus att där är manuell fokus, som jag älskar!

Men här är mitt prinsess-rum. Min sagodröm. Min himmelsäng!



Tavlorna ska bli uppspikade på väggen ovanför huvudändan så att säga. Det är ett litet kollage med Lasse Åberg och bilder på mig som typ femåring. En sötare och lite charmigare version helt enkelt! Det var kanske i den åldern som man kunde bli lyrisk över en himmelsäng också?


Mysiga pyjamasbyxor som jag fick av Olivia efter hennes lilla fyra-veckors besök i Nice i Frankrike.



Ett litet kollage med Lasse Åberg och bilder på mig när jag var typ fem år. Antagligen en mer passande ålder för att ha ett prinsess-rum med himmelsäng. Men men, what can I do?



Ahh, det är så fint så att man kan dö helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0