Sommarkväll

En härlig, varm sommarkväll med fågelkvitter och mysigt skymningsljus. Grilldoft och grannbarnen som springer omkring och skrattar...

Så hade det kunnat vara, fast nu är vi i Sverige och en vanlig sommarkväll här innefattar regn och myggor, och småbarnen sitter inomhus för att det är för kallt.. 

Men grilldoft blev det i alla fall och trevligt sällskap!



Han ser sådär lagom munter ut över att vara med på bild,
och visst ser han ut som någonting taget ur mumindalen?
Jag kommer bara inte på vad!

Kan ni tänka er att jag är moster? MOSTER? Skumt! Och det här är då min systerdotter.
Visst får det mig att låta väldigt vuxen?

Och min systerson. När han ska bli stor ska han bli fotbollsproffs, tävla mot
sin pappa om vem som har mest pengar och inte föda barn! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0