USB-utgångar

ååårh, vad jag hatar usb-utgångar på kameror. Kunde det inte bara ha varit samma utgång på alla kameror. Eller inte samma, likadan! Det hade ju underlättat lite. För nu sitter himmelsängen uppe ovanför min säng på mitt rum, och den är sådär sagolikt underbar som bara himmelsängar kan vara! Jag har drömt om detta ögonblick i hela mitt flickiga lilla liv helt enkelt!

Så tänkte jag visa genom att ta fantastiska bilder med min system-kamera och tänkte att det skulle fungera kanon-bra med samma usb-sladd som till den digitala. Men icke. My moment is gone. Buhu. Jag funderar allvarligt på att ta cyklen och cykla igenom staden hem till mor och leta upp rätt sladd.

Men jag är så död så att jag knappt vet vart jag ska bli av.

Dilemma.. även kallat I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0