Ett osammanhängande bildspel om livet det själv

Alltså. Att ha mens suger. Att precis ha haft mens suger. Att få tillbaka känslen i brösten suger, för det gör så in i helvete ont. Jag vet, jag är lite för intim ibland. Men, efter en bröstförminskning så har man knappt nån känsel i brösten och nu helt plötsligt gör dem jätteont. Hela jävla tiden!

Men det finns värre saker än så. Det ska nog bli mitt nya citat. För det är ju sant, och det är ju ett sätt att se positivt på saker och ting, fast ur en väldigt morbid synvinkel.

Jag har lite bilder att bjuda på dock.


Från mitt och Emmelys besök hos en femma i Trelleborg. De var superduktiga och vi hoppas verkligen att våra lektioner kommer gå hem lika bra i Bangladesh som i Trelleborg.


Vi har fått höra att vi är lika, och det är vi nog fan alltså! Men i alla fall, nöjda och glada på denna bilden. Jag drack äckligt rosé och jag vet inte riktigt vad Iza drack, förmodligen någonting som var minst lika illa..

Från samma kväll, ett gäng galna tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0