Brist på rubrik

Det var lättare när jag skrev djupa-tankar-blogg. Då kunde man skriva en vacker, smäktande och poetisk titel. Det var lätt, bara att sätta ihop lite fina ord så att det lät vackert. Lite som en Winnerbäck-låt. Frågan är om han har så mycket tanke bakom egentligen eller om han bara skrivet och låter budskapet komma senare i åhöraren?

Ingen vet.

Men jag vet en sak, och det är att det är måndag imorgon. Jag känner att jag inte får ha tillräckligt mycket helg, får träffa min pojkvän tillräckligt mycket, eller mina kompisar, eller min familj. Eller städa rummet.

Detta ska bli en bra vecka. Jag ska hitta en bra inställning, nästa helg blir också bra. Då ska jag göra massa roliga saker har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0