Dagens kaos

Jag känner mig relativt tom nu. Så är det när en vecka har varit riktigt tung och man kommer fram till fredagen och hamnar på sitt rum i sin vita schäslong och får chansen att uttrycka sina känslor i ord. Då känner jag mig tom.

I alla fall, veckan har varit hektisk. Jag har spenderat alldeles för mycket tid i skolan, i genomsnitt 8-9 h om dagen och jag är riktigt störd i huvudet av all musik, teateruppspelande, släp av rekvisita, maskverkstad, dräktverkstad (vi har till och med sprungit runt och rullat oss i lera). Summeringen är: vi gör ALLT för våt projekt.

Dock, så höll jag på att dö idag. Dramatiskt.. Damm, stress, dålig luft, början till en förkylning och ansträngning utlöste ett av de värsta astma-anfallen på väääldigt länge. Trodde knappt att jag hade astma längre, det var så längesen sist. Fast jag har ju inte direkt saknat det. En av lärarna ringde nog ambulansen, eller om det var sjukvårdsupplysningen, tur i alla fall att de inte kom. Jag tyckte det var pinsamt redan som det var. Hela genrepet avstannade ju och alla blev totalt avtända på att fortsätta. Nu måste vi vara i skolan kvart över 7 på måndag istället.

Jaja, vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0