Festeliten

I helgen blev det klassfest. Eller klassfest och klassfest. Vi var nio utav arton möjliga. Men trevligt som fan blev det. Det är kul med esteter, det är nog bara på sådana här fester man kan spela twister och sjunga Elephant Love Medley från Moulin Rouge.

Här är bilder från kalaset. Jag vaknade i min säng dagen efter, utan att egentligen veta hur jag hamnade där, med en massa sms från olika klasskamrater. Ett där det stod att jag inte skulle berätta det vi pratade om, men jag har ingen aning om vad vi pratade om, så det är lugnt. Jag ska inte och jag kan inte berätta. Bra va?

                           

Märkte någon att jag bytade kläder där mitt i någonstans? Varför? 
- Har absolut ingen som helst aning.


Det var riktigt lyckat!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0