Framtidsdrömmar

Pirr i magen, ligger död i sängen.

Funderade ett tag på att sticka till gymmet, men kroppen sa nej. Hjärnan sa nej. Huvudvärken sa definitivt nej.

Ah, Johanna, Sudda sudda bort din sura min!

Men vet ni vad? Två familjer har hört av sig och vill ha mig som au-pair. Den ena var visserligen från Frankrike och hade skrivit ett brev jag fattade två ord av: bonjour och au revoir! Dessutom hade de trillingar.. I ett-årsåldern. Haha. Det hade kunnat bli komiskt, jag med en familj som bara kan prata franska och tre stycken ettåringar som springer i cirklar och skriker saker på obegriplig bebis-franska. Jag tackade nej till den familjen.

Men den andra! 45 min från NYC, bosatta i New Jersey, tvillingar i sjuårsåldern som älskar att åka skridskor. Hej perfekta familjen!

Nu håller vi tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0