Gör ett försök

Jag har blivit beroende av one tree hill. Och av Chad Michael Murray. Suck Johanna, det är typiskt dig. Han är säkert sjukt överskattad. Hoppas det. Hoppas att alla tjejerna i serien också är det, för de är så jävla snygga att man kan dö.

På tal om snygghet, jag ska till gymmet idag. Ha bodybalance och danceaerobic. Jag har lagt ner träning, hur pepp är det liksom egentligen att sticka till gymmet på en jävla cykel i ösregn och vintermörker? Inte så pepp nej. Men jag måste, jag ska bara städa rummet först. Det ser förjävligt ut. Som vanligt. Stinker gör det också, gympapåse, typ.
Fresh?

Sen kommer Gusten hit, tack för det. Hade egentligen behövt plugga nu, men känner inte för det alls. Jag tittade på One Tree Hill istället, det gav mig liksom så mycket mer. Typ.. ångest?

Haha, det är sorgligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0