Idag är det lördag

Jag ska vara en god dotter idag, och en god syster.

Jag ska köra min familjemedlemmar kors och tvärs för att de ska partaja idag. Där imellan ska jag också partaja, jag ska fira min pojkväns kompis 18årsdag. Det vill säga att jag kommer vara en god flickvän också som är nykter och kan agera chaufför till honom. Jag är en gudagåva!

Det är så skönt att det är helg, det är så himla underbart, denna veckan har varit stressig, utav bara fan dessutom. Nästa vecka börjar genrepen inför vårt sceniska musikprojekt och alla är lika stressade i vår klass. Men det kommer bli så jävla bra!

Bara ingen blir sjuk eller bryter benen eller något sånt, vi i vår klass och lärare kommer inte att klara av det, vra nerver är på helspänn, det är mer synd om oss som kommer bli drabbade än den som faktiskt kommer vara offret. För vi kommer dö.

Dessutom är det informationsmöte angående Bangladesh, vi åker snart. (19 januari). Oj, nu blev jag stressad över det. Vi måste fixa lite med det också nu. Shit, loggbok. Måste skriva det nu.

Sen ska jag hoppa in i duschen och bestämma outfit till ikväll. Funderar på taxi-looken

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0