Kära tomte...

Kära fina juletomte!

Jag har varit ett snällt och väluppfostrat Knytte i år. Mitt rum har varit städat sedan i fredags, jag jobbade i en korvkiosk i somras, jag har varit väldigt engagerad i olika saker, eeeehh, plus att jag borde få lite synd-om poäng eftersom min fot, bokstavligen talat blev överkörd idag.

Så tomtefar, här är min önskelista!

1. Sånglektioner



2. Systemkamera (Canon eos 450d)



3. En mp3 (gärna någon form av apple, för att de är snyggast.)

4. En snygg (och fungerande) klocka

5. En mobiltelefon. Men egentligen vågar jag inte ha någon, för de överlever inte mig..

6. Lite för att dryga ut min garderob (jag har inte sagt att jag inte ska vara materialistisk i detta inlägget, jag lät min vanliga självdistans stå åt sidan för den bortskämda lilla brat jag är...) Nej rättare sagt gör jag som min mamma alltid sa när jag var liten: jag önskar. Men för att gå tillbaka till min materialistiska önskelista.

Följande saker är från HM, (det är rea där nu, bra va?)


 En mysig polo-halsduk. Nej, jag har inte tillräckligt med halsdukar.

Krimskrams-öronhänge. Jag ÄLSKAR krimskrams!

En dundersöt BH till mina dunderfina bröst. (japp, jag har good confidence efter min operation, och nej jag har inte gjort en förstoring för er som inte hänger med, snarare åt andra hållet)

Fina trosor att matcha med!

Vääärldens finaste silkeskjorta. Helt perfekt för då slipper man dra in magen hela tiden!

Nixpix, jag har inte tillräckligt med tights. Det har man inte när man lever i tights (oj, varning för bitchsnack. Det är rätt kul att vara ytlig ibland)

Världens sötaste puderrosa sak!

Mmm, en skinnkjol!

Alltså, den här skinnjackan har jag suktat efter i åååår. Typ i alla fall, och det är rea på den nu. Antagligen för att alla fashionistas redan hunnit köpa en, men jag är ingen fashionista så jag är lite efter helt enkelt och det gör inte mig någonting!

Världens finaste lilla kjol! Jag gillar vippiga kjolar!

woooh, så kurvig är kanske inte jag, men det är så snyggt med en sånhär klänning!

Japp, julgransgrön och jättesöt!

Jättestor fin skjorta!

Fina svarta jeans med snygga slitningar!

Vill ha på nyårsafton!

Eller den här väldigt söta saken!


Här följer lite saker från cubus:

Världens mysigaste!

Very cousy, yesyes!


Pingvintröjan är så underbar att jag hade kunnat dö!

Jag gillar chiffong tror jag. Det ser fint ut på bild, jag ser förmodligen ut som ett tält i en såndär..

Och nu, lite stuff från KappAhl, ja, jag har tittat in i varenda webshop jag kände till!

 Så hiiiimla mysiga!

En fin cardigan, som jag är väldigt mycket i behov av! Typ i alla fall!

Den här klänningen har jag kollat in jättelänge, men jag har bara sett den på en massa modeller, och modeller är fina i allt så jag har inte ens vågat prova den..

Och tillsist i min väldigt materiella önskelista så vill jag tillägga converse. Skorna ingen människa bör leva utan!

  

Ja, tomten, det var nog allt för mig.

Eller en sak till, som jag önskar mig mest av allt, en lugn och fin jul. Jag är inte så mycket för julen just för att den känns så krystad, det hade varit skönt att inte känna så, att bara få lov att njuta ett par dagar! Det önskar jag mig väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle kunna skriva en bok om din önskelista du :P

2009-12-01 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0