Stjärnsystrar

Vet ni vad det är, ni mina fem läsare? Det är en person som är född på samma dag och heter samma sak som en själv, eller en flicka då, eftersom jag är flicka.

Iza är inte min stjärnsyster men hon kunde varit, vi är konstigt lika på många olika vis, inte bara utseendemässigt men vi är uppenbarligen lika sjuka i huvudet båda två. Eller så har vi en tendens att trigga varandra till både det ena och det andra, I donno.

Har precis haft en väldigt givande (?) msn-konversation med denna damen, jag är inte mycket för msn egentligen, är bara inloggad för att det ska så vara när man sitter vid datorn och gör ingenting men den här konversationen tog priset.

Iza är, som sagt, halvgalen och han fått span på en kille. Låt oss kalla honom receptionist-bög-Erik. Han är inte bög, eller homosexuell som det så fint egentligen heter men receptionist är han. Iza is in love.

Jag personligen har aldrig sett mannen, men jag är en god vän och stöttar till hundra procent. Även om det innefattar en tjej som gymmar varje dag, kollar upp killens schema, letar igenom hundratusentals Erikar i Skåne län på facebook så stöttar jag henne. För jag är en god vän, eller så gillar jag bara att skratta åt andra i deras frånvaro, den frågan håller vi obesvarad tillsvidare.

Konverationen började i normal takt med att hon skulle, som sagt, leta efter mystiske Erik på ansiktsboken, men... det är jobbigt, så vi hittade andra lösningar.

- Kolla upp hans schema, genom att ständigt och alltid befinna sig på gymmet.
Fördelar: väldtränad. Nackdelar: she will smell like massa svett.
- När hon vet när han befinner sig på plats så drar vi dit prällen, (så att killen inte har någon chans liksom)
Fördelar: snabbt och enkelt Nackdelar: Han kanske är jude (vi har en lösning på det, hon får ju konvertera i förväg.
- Bröllopsfest i spinningsalen är spännande. Bröllopsnatt i solariumet är spännande. Kama Sutra sex i gymmaskinerna är spännande.
Fördelar: ovanlig = sexigt Nackdelar: det är svettigt på ett gym.

Ehm ja, det urartade lite. Men vi har i alla fall kommit på en användbar ragg-replik:

Hej receptionist-bög-erik jag har vinnarskalle och kan aldrig ge upp, sett dig på gymmet, tyckte (?) att vi fick kontakt, gick igenom alla erikar i skåne län på facebook och hittade DIG. Vill du träffa mig?

Jag menar, tjejen har honom på kroken. Jag har paxat att vara den som håller upp släpet, det här kommer att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0