Johanna är tillbaka för att förgylla era liv!

Jag vet, jag vet. Ni behöver inte dölja er glädje över min återkomst på den alldeles för glesa blogghimlen. Jag menar, INGEN annan blogg håller den här kvalitén, eller mitt fantastiska sätt att uppdatera bloggen hela tiden.

(Observera att jag är ironisk till max, ironi är, som sagt underskattat)

Ny termin har startat, trean. Tredje ring då alltså, inte den där mesiga årskursen på lågstadiet som ingen kommer ihåg vad man gjorde i, förutom att skriva kärleksbrev, ha för korta pannluggar, randiga tröjor och hängslebyxor, många hade dessutom löstagbar tandställning. Jag var, som tur är, inte en av dessa.

Tredje ring på gymnasiet. Gymnasiet. Sista. Jäkla. Årskursen. Panik. Panik. Fest. Student.

Från och med nu ska det bli uppdatering här på bloggen, på riktigt då alltså. Nu har jag en del att skriva om, mitt liv är faktiskt intressant, och håller ni inte koll på den här bloggen lär ni aldrig få reda på det! Sådetså. Se det som ett hot.

Vi hörs inom snar framtid!


 Jag och Emmely innan 200-dagars. Maskeradtema, och vi har båda lika djärva och unika utklädnader. Vill kalla det brist på fantasi och engagemang, när vi väl kom på plats visade det sig att ungefär 40% var änglar och 50% var cowboys, resterande var pimps. Alla hade alltså lika mycket fantasi, förutom tjejen som var Doktor Mugg, eloge till henne och hennes toalettsits kring halsen, personligen anser jag att det är rätt så o-hygieniskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0