Kärlek faktiskt - Love actually

Vilken helg. Vilket liv!

Jag är nog rätt nöjd ändå.
FÖR JAG TOG MITT FUCKING JÄKLA KÖRKORT I FREDAGS!

Mitt självförtroende har varit rätt långt ner i bottnen, jag menar jag, Johanna, har verkligen aldrig brytt mig om sådana ytliga världsliga saker som vikt och dylikt så mycket att jag gråtit över det. Ytligheter. Jag som alltid har lovat mig själv att det inte ska påverka mig, även om omgivningen är i vissa fall så jävla jobbig gällande just det.

Självförtroende-dippen kan bero på det faktum att jag gjorde sammanlagt fyra uppkörningar. Det vill säga tre (3) stycken (!) innan jag klarade det. Och ni som känner mig vet att jag inte är en person som tillåter mig själv att göra sådana misstag. Jag har extrem prestationsångest och det påverkade mig något så ofantligt.

Men nu är det klart och jag sitter bakom ratten. Körde visserligen nästan ihjäl oss igår i Malmö igår. Kan bero på Gustavs telepati-körvisningar som jag inte, trots mina andra fantastiska egenskaper, kunde avtyda. Förlåt men jag kan inte läsa tankar, tro det eller ej! Så det gick kanske inte så bra..

Men annars är jag grymt duktig, förutom på motorvägsavfarter och påfarter, det sa i alla fall min uppkörningsmänniska. Lite mesig tydligen. Men han fick en bamsekram för han var så snäll som godkände mig, trots att jag inte gjorde någon vidare backning eller hittade i Malmö heller för den delen.

Men jag har körkort i alla fall.

Trallalalllala.

Nu ska jag se Love Actually med Mimmie.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0