Andra april

Springer runt som en salig ko i morgonrock med matchande frilla. Känner mig osedvanligt osexig. Gustav åkte precis, jag är som ett litet barn; och nu blir jag ensam. Fast bara fram till kvällen för jag har bjudit hit en massa tjejer på räkkväll. Bestämde ju mig för att prova det för ca en vecka sen, Lysans och Lindys fel vill jag påstå, har alltid avskytt räkor, ser ju riktigt vedervärdiga ut! Som rosa fiskluktande ostkrokar (att jag säger ostkrokar istället för ostbågar är Maria Montazamis fel).

Men nu älskar jag det. Det är riktigt fint! Så det blir räkor, vin, ost och kex och jag har även planerat in lite Wii, Burk, KroppMotKropp och Twister. Sådana här kvällar borde man göra oftare, ikväll är det bara jag som känner alla. Hoppas att det blir bra och inte katastrof.

Om det blir katastrof (vilket det inte kommer att bli) så räddar förmodligen KB oss.


Puss så länge, ska köra och handla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0