Två påskägg och en pepsi max senare

Fantastiskt. Helt jävla underbart!

Jag är sjuk. Nämen, visst är det förvånande?

Igår hade jag räkkväll här hemma, vilken lyckad tillställning. Jag gjorde de godaste drinkarna den här världen någonsin skådat. Den heter Very Berry, det kom jag och Lysan på när vi åkte buss. De kommer bli efterfrågade. Men receptet är hemligt, i alla fall tills jag skaffat patent på det.

Här sitter jag, totalt ensam. Ensam. Bara jag, inte ens mormor är hemma! Gustav är på fest, alla girlfriends är ute, pappa jobbar och mamma är i huvudstaden. Kan nog inte komma på sist jag har varit ensam såhär länge, hela dagen. Känns underligt, men skönt på något vis. Jag lär känna mig själv och påskäggen (som innehåller förjävla äckligt godis).

Jag har bokstavligen bott i soffan idag, och sett en massa konstiga saker på tv, typ Gone With The Wind. Otroligt dryg film, ändå fick jag rysningar och grät om vartannat. I blame it on the fever.

Nu ska jag se Körslaget! yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0