Beslutångest

Jag mår inte dåligt. Jag är bara rastlös, och arg och osäker och självsäker och svettig och kall omvartannat.

Men jag mår bra.

Dagen spenderades i sängen, med att filosofera som en idiot, eller som den smarta tonåring jag är. Jag är smart, jag ska bara komma på något att göra med all smarthet.

Jag har förlorat min myckenhet. Liksom. Jag är inte så mycket längre... Jag vill vara mer, jag vill ha dig mer, jag vill vara mig mer, jag vill mer, jag vill så jävla mycket mer.

Ni hör ångesten? Den väller snart över.

Nu tar jag snart bussen in mot malmö. Jag ska sjunga och dansa, satsar stenhårt på att komma in på en skola nästa år.

Jag saknar min pojkvän. Jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0