En arg känsla
















Det här är resultatet när jag får låna hem skolans kamera. Jag älskar Canon 400D.
Man kan ta så fina bilder med den, eller så drar den bara fram det mest kreativa ur mig.

Skoluppgift; en stillében. För att ha läst fotografi A i ett par månader så tycker jag att jag är duktig. Eller duktigARE i alla fall.

Jag har varit väldigt arg på senaste tiden. Jag vet inte om det beror på kvinnliga hormoner eller på stress eller på att jag inte kan vara glad alltid, men de senaste dagarna har nog varit ett helvete för Gustav. Men nu känns det bättre, jag längtar till nästa helg. Då ska jag vara klar med allt som jag inte gjort och vi ska åka till Sälen.

Fy vad jag längtar.

För övrigt är jag melankolisk och sentimental och mätt för tillfället och funderar över hur sorgligt det faktum är att mänskligheten har uppfunnit en dag att älska på. Man ska älska varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0