2009 i lite bilder!

Här kommer lite bilder från 2009, lite favoriter kan man väl säga :)


Gustav, my love.

På Tosselilla, sådär lagom slitna efter en pubrunda. Här hade jag till och med dragit upp stackaren i en karusell, han mådde inte bra!

En söt liten Henke som "kan själv". Han kommer bli lika stor och stark som sin bror!

Undervattenskamera!

Chaaarmigt!

En trött Johanna



Snett var det här!

Olivia, Johanna, Janni

Grillkvällar!

Olivia och Emmely - dags för utgång!

Johanna och Olivia - fin - finare!

Grillkväll på stranden!

Freddie the smelly and wonderful dog and me - nice couple?

Massa blåbärssmoothie denna sommar!

Som sagt massa blåbärssmoothie!!

Tomas Ledin - världens bästa konsert!!

Gustav hoppade fallskärm!

En gång på vårkanten

Jag och Emmely under Trelleborgsrevyn, fy vad det var roligt!

Under hösten sjöng vi massa konserter med star school choir. Jag fick chansen att medverka i tre av dessa konserter, varav en jag var värdinna och lite sådant. Då fick vi träffa Nelson Mandelas barnbarn. Han på bilden är Zulukungen :)

Här är Nelson Mandelas barnbarn, han tackade oss för vårt fian engagemang. Det var en fantastisk kväll. Hela Malmös elit var samlade på ett och samma ställe, där hölls auktioner där saker auktionerades ut för miljoner kronor sammanlagt.

Så var det dags för sceniskt musikprojekt!

Jag var Marilyn Monroe!

Jag och Emmely var på en skola och hade en lektion i dans och teater med femteklassare, det var riktigt roligt! Till och med pojkarna dansade!

Sen växte mitt hår något så otroligt!



Det var lite små axplock från en gigantisk fotosamling! (ända sen jag fick kameran av Gustav har det varit fotografering hela tiden)

Ciao mon amigos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0