Jag lovar!

Gud, jag måste sluta tugga i mig Extra som om det var godis. Hittade ett paket i skolväskan, ren extas! Nu har jag nog tuggat i mig 14 stycken! Vid överdrivet intag kan det ha laxerande verkan. Obs! Undrar vad som räknas till överdrivet?

Tänkte skriva ner mina nyårslöften, för att föreviga dem liksom, och så att jag inte kan ljuga för mig själv.

- Sluta äta godis, chips, och dricka läsk. Här ingår naturgodis, det absolut bästa som finns! Det har faktiskt gått riktigt bra, 11 dagar nu! Nu är sötsuget (nästan) borta!

- Bli lite mer strukturerad. Ni skulle ha sett platsen där jag sitter just nu.. Här är inte en tum av bordet som inte är täckt av mina papper, tuggummipaket, pennor, fjärrkontroller etc.

- Träna! Jag har faktiskt gått på en träning, men sen blev jag sjuk (som vanligt). Nu är det konståkning som gäller. Hurra!

- Må bra. Och i detta löftet inkluderar allt som jag mår bra av. Gustav, vänner, familj, ta det lugnt, läsa. Må braaa helt enkelt!

Sådärja, färdigskrivet. Nu är det dags att bli duktig och göra det du ska Johanna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0