Hjärndöd

Segt segare segast.

Jag är sämst på att få fritid. Är så extremt dålig på att använda den väl, jag är nog helt enkelt en människa som fungerar bäst under tidspress. Jag älskar att stressa.

Stressad är jag i alla fall inte alls för tillfället. Vissa kan tycka att det låter mycket med tre sommarjobb. Det är inte så mycket, inte än i alla fall. Jag har väl aldrig gillat det där med att ta det lugnt helt enkelt, dessutom har jag planer för hösten och framtiden, planer som kommer att kosta pengar. Så det är det som är planen, jobba, jobba, jobba.

Googlade runt på olika entertainmentjobb, är dock försent ute eftersom de flesta behövs kring sommaren. Nästa år, då ska jag söka. Tänk vad nice, sjunga, underhålla, dansa och passa barn i tre månaders tid i härligt klimat. Man kan ju knappast klaga!

Nä, nu säger ångesten efter moderns lite för goda hallonmousse-tårta att det är dags att dra fram inlinesen. Så jävla nice.


För övrigt åker jag till Grekland på söndag, med mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0