Need some music maestro

Lyssnar på ovanligt lite musik för tillfället. Har sjungit väldigt lite också på senaste tiden. Men på söndag är det dags igen, då bär det av till Öland. Min kära pojkvän följer med, han ville det, som stöd. Han ser till och med fram emot det, det gör inte jag, eller jag är ganska likgiltig. Det får bli som det blir med musikalutbildningarna, jag provar detta året, känner lite på det. Jag vet att jag inte är på samma nivå som de flesta som söker, men jag hoppas på min charm, att de som bestämmer ser att jag gör precis vad som helst och lär mig jävligt fort.

Jag har i varje fall fått jobb. Två jobb till och med verkar det som. Först och främst på äldreboende i Höllviken, det ska bli riktigt intressant och lärorikt och helt nytt. Fick ju jobbet på BK också, men kände att jag har gjort det, been there, done that liksom. Behöver testa något nytt. I eftermiddags ringde dessutom min kusin och frågade om jag var intresserad av att vara lite extra barnflicka till en familj i Bara. Ja, det är jag. Pengarna ska rulla in denna sommaren. Behöver ju inte stressa upp mig för Beach 10, jag lär aldrig komma dit, ska bara jobba och tjäna moneymoney och spara dem för en gångs skull!

Nu jäklar i det ska jag sova, mellan nytvättade lakan med mitt fettiga hår. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0