Nu sitter jag där igen

Har nog fått pollenallergi, eller så är jag bara så trött att jag ser ut som en svullen ballong i huvudet. Varför jag är vaken vid denna tid? Jo, för att pliktångesten satte in och jag var tvungen att göra min svensk-analys. Även fast att det inte är mitt fel att jag inte hade fått information om den, men jag vill inte lämna in sent. Jag vill vara duktig, jag vill tydligen ta död på mig själv. Japp, det är det jag vill, det är nog det som är mitt mål.

Fruktansvärt stressigt har det varit på senaste tiden, men jag är van. Van som den jävla stressnarkoman jag är. Vill bara att någon ska röva bort mig och lugna ner mig och ge mig ett glas vin eller lite vett i skallen. Frågan är om inte ett glas vin = vett i skallen? Just nu känns det som det, hade behövt vara lite smålullig och borta och oansvarig. Är alldeles för lite oansvarig för tillfället.

Har haft fullt upp på senaste:
- Hunnit med en tur till Umeå som också resulterade i en tur i Stockholm som resulterade i shopping
- Har hunnit med en premiär av tidernas mest pinsamma teaterpjäs någonsin. Så pinsam att jag inte kunde hålla mig för skratt i slutet. Detta resulterade i att min mamma inte heller kunde hålla sig för skratt, enligt henne var det det bästa i hela pjäsen. Sorgligt.
- Massa redovisningar i diverse ämnen.
- En tur till Prag som resulterade i träningsvärk i vaderna, mycket insupande av kultur och ingen alkohol och lite shopping.
- En tur på domarkurs i Helsingborg som resulterade i huvudvärk och numret till Robert Pattinsons kopia (mycket random händelse, mitt i en bilkö utan dess like och egentligen var det inte ens jag som skulle ha numret, jag skulle bara hjälpa till att ragga)
- Massa projektarbete
- Massa stress.
- Lite sömn.

Undrar var min pojkvän kommer in i bilden? jävla tur att han förstår mig, annars hade vi inte hållt länge. De senaste tre veckorna har vi kanske setts tre gånger. Bra ju, jävla bra flickvän. Nästa gång vi ses blir förmodligen på söndag. Ännu bättre ju.

Vill bara att det ska ta slut nu. Alltså allting som jag har bokat in mig på, inte mitt förhållande, för det vill jag inte. Det ska hålla till evigheternas slut.

Nu ska jag sova, mitt svullnande ballonghuvud känns ovanligt tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0