Rubriken förblir obestämd

Kan inte bestämma mig för vilket humör jag är på idag. Trött och gnällig, ledsen, glad? Sur.

Vet inte faktiskt.. Men vet ni vad? Man behöver inte veta allting alltid. Eller, det är ännu en teori jag ska försöka leva efter, jag är nämligen en människa som måste veta allting hela tiden.

Efter fyra dagars intag av enbart flytande föda åt jag idag lite äggröra och sallad. Jävlar vad gott det var. Trött på soppa, te och vatten. Men nu är min kropp renad och jag är inte sötsugen nåt mer. Mycket bra! Har kämpat med det där jävla sötsuget nu ett tag men nu är det borta! Så nu kan jag hålla mig till den lite mer nyttiga kosten. Alltså inga marabouchokladkakor (inte ens den nya med polka i även fast att jag är sjuukt nyfiken), kladdkaksfrossor, chipssug eller lösgodispåsar. Det här ska jag hålla fast vid ända fram till studenten. Goddie!

Så ska vi se om hyn blir bättre också. Jag skulle döda för flawless. Men jag är en finne och jag har finnar.

Snart kommer Gustav, då ska vi åka rullor eller kolla på avatar. Som sagt, jag vet inte riktigt vad jag är på för humör idag. Han har köpt en ny bil (japp, igen) och det lär väl bli att vi ska åka på provtur om jag känner honom rätt. Gärna för mig, bara jag får träffa honom så är jag nöjd!

Nu ska jag kolla på världens bästa serie för tillfället Merlin! Ja, den sänds på svt och ja, den är lite halv-B. Men det är fantasy och den innehåller ingen materialistisk skräckinjagande och sjävlförtroendeförstörande hets.

ciao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0